מערכת מדגם I

מערכת מדגם I

מערכת מדגם I המתקדמת ביותר בטכנולוגיית HYDROFLOW, נחשבת למערכת החזקה ביותר ומותאמת לעבוד בתעשייה או ביישומים הדורשים מרחקי שידור ארוכים במיוחד כגון קיבוצים, מגדלי מגורים, טיפול בשפכים, טיפול מקדים באוסמוזה הפוכה, בתי מלון, דיור מוגן ,בתי חולים ועוד.
מתאימה להתקנה על כל סוגי הצנרת בגודל בין 35 מ"מ ועד 200 מ"מ.

מערכות HYDROFLOW הינן מוצר פטנט שזכה להצלחה רבה ברחבי העולם ובבריטניה ארץ המולדת. המוצר משווק ע"י חברות מובילות בעולם כמוצר עיקרי לטיפול באבנית במערכות חימום מרכזיות, נאגרות, מגדלי קירור, דודי חימום, מחליפי חום, טיפול מקדים לR.O , טיפול בכל סוגי הצנרת ועוד…

חשוב לציין שמערכת HYDROFLOW הינה מיצב מים ולא משביח מים. ההבדל הטרמינולוגי הינו משמעותי ביותר, שכן ה- HYDROFLOW לא בא במגע עם המים ואינו משנה כלל את הרכב המים.

טכנולוגיית HYDROFLOW היא דוגמא קלאסית למוצר ירוק, המונע בעיות רבות עקב אבנית ושימוש בכימיקלים יקרים, ובכך גם מונע את זיהום הסביבה. התקנת המערכת מקנה ניקוד בתקן לבנייה ירוקה 5281. המוצר הינו בעל תו תקן בטיחות לחשמל ע"י מכון התקנים הישראלי ובעל אישור משרד הבריאות. בנוסף המוצר בעל תקנים בינלאומיים אחרים

השבחת מים

הוספת מאיץ חום לגוף החימום מפחית את יכולת האבנית להישטף החוצה מה שפוגע באיכות הטיפול ויכול לקצר את אורך החיים של גוף החימום.

איך זה עובד

מערכת HYDROFLOW משרה סיגנל ייחודי בתדרי AM של כ-KHZ 150 במעלה ובמורד זרם המים לטווחים של מאות מטרים. השידור מתבצע בהפסקות רנדומליות בגלי סינוס יורד בקצב משתנה, כדי לאפשר טיפול בכל מגוון המלחים במים. נוכחות הסיגנל של HYDROFLOW יוצרת גרעיני התגבשות בתמיסה רוויה, וכן בתמיסות שאינן רוויות. תהליך זה מושך יונים טעונים ויוצר גרעיני התגבשות יציבים. כוח המשיכה של גרעינים אלה גדל ככל שיונים נוספים מצטרפים ונוצר גביש יציב.

גבישים אלה זורמים במים כתרחיף מבלי לשקוע על דפנות הצינור. כתוצאה מכך יורדת רמת התמיסה הרוויה במים ומתפתח תהליך של המסת אבנית קיימת בצנרת, עד לניקוי של הקווים ומערכות המים החמים.

אז לאן נעלמת האבנית?

המערכת אינה מונעת או מעלימה אבנית. הטיפול מפחית את יכולת האבנית להידבק למערכת המים והאבנית נשטפת החוצה.

היא פשוט נשארת במים, היכן שהיא צריכה להיות. מקורה של האבנית במלחים חיוניים במים כגון קלציום ומגנזיום. אנו שותים אותם בכל מקרה והם מסייעים לנו בתוספת סידן ומינרלים אחרים לגוף.
המערכות מותקנות באופן חיצוני על גבי הצינור ואינם מצריכים תחזוקה או תחלופת רכיבים, פועלים לטווח ארוך, ידידותיים לסביבה ואינם עושים שימוש בכימיקלים.